اظهارات جنجالی جورجینا درباره کریستیانو رونالدو | گاهی اوقات هنگام غذا خوردن به او نگاه می‌کنم...

جورجینا رونالدو را شریک زندگی فوق‌العاده‌ای می‌داند و از اینکه رونالدو او را برای تشکیل زندگی انتخاب کرده بسیار خوشحال است.
اظهارات جنجالی جورجینا درباره کریستیانو رونالدو |  گاهی اوقات هنگام غذا خوردن به او نگاه می‌کنم...
کد خبر : ۱۷۰۵۲

جورجینا رونالدو را شریک زندگی فوق‌العاده‌ای می‌داند و از اینکه رونالدو او را برای تشکیل زندگی انتخاب کرده بسیار خوشحال است.
او به برنامه تلویزیونی ال‌هورمیگوئرو گفت: «کریستیانو شگفت‌انگیز است. او یک پدر فوق‌العاده، یک پسر فوق‌العاده، یک برادر، دوست و شریک، رئیس و کارمند فوق‌العاده‌ای است. او به تمام معنا فوق‌العاده است. گاهی اوقات که در خانه مشغول غذا خوردن هستیم به او نگاه می‌کنم و به این فکر می‌کنم که چقدر خوش‌شانس هستم که او من را برای تشکیل چنین خانواده شگفت‌انگیزی انتخاب کرده، و هرشب واقعا خوشحال به خواب می‌روم.»
جورجینا و رونالدو در سال ۲۰۱۶ در اسپانیا و در زمانی که برنده ۵ توپ طلا برای رئال مادرید بازی می‌کرد، با هم ملاقات کردند و از آن زمان با هم زندگی می‌کنند. این زوج دارای دو فرزند هستند: یک دختر به نام آلانا مارتینا که در نوامبر ۲۰۱۷ به دنیا آمد و یک دختر به نام بلا اسمرالدا متولد آوریل ۲۰۲۲. برادر دوقلوی بلا هنگام زایمان از دنیا رفت و این زوج دوران فوق‌العاده سختی را تجربه کردند تا بر غم از دست دادن فرزند غلبه کنند. سه فرزند دیگر رونالدو به نامهای رونالدو جونیور، اوا و متئو نیز با آنها زندگی می‌کنند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر